allenaweissinger@gmail.com allenaweissinger@gmail.com .

allenaweissinger@gmail.com

۱۲ آمار جالب اينستاگرام در سال ۲۰۱۷ كه اينفلوئنسرها بايد بدانند

بدون هيچ شكي اينستاگرام يكي از پرقدرت ترين و محبوب ترين شبكه هاي اجتماعي است كه حتي اين گونه ميشه بيان كرد كه از شبكه ي مادر خود يعني فيس بوك هم عملكرد بهتري دارد.

بر اساس بررسي هايي كه در سال ۲۰۱۷ انجام شده است اينستاگرام داراي بيش از ۷۰۰ ميليون كاربر فعال در سراسر جهان است. براي درك عميق تر اين آمار خوبه اينطوري بيان كنيم كه اينستاگرام دو برابر بيشتر از توئيتر و‌ سه بار بيشتر از واتس آپ و فيسبوك داراي كاربران فعال است.

بسياري از اينفلوئنسرها معتقدند اينستاگرام بهترين بستر براي فعاليت‌هاي آن‌ها بوده است. از همين رو، ما مي‌خواهيم با ارائه‌ي آمار بيشتر در اين زمينه به موفقيت بيشتر آن‌ها در اين بستر كمك كنيم.

البته بعد از معروف و حائز اهميت شدن شبكه ي اجتماعي اينستاگرام خريد و فروش صفحات اينستاگرام هم طرفداران زيادي را به خود جذب كرده است و از اين بابت پلتفرم هايي مانند social tradia براي دسترسي آسان تر هدف هاي جامع تري را در اختيارتون ميگذارد.

۱) اهميت بيش از اندازه هشتگ‌ها در اينستاگرام

در ابتدا جالب كه به موضوعي اشاره كنيم و شما اين مطلب را بدانيد كه از  ۱۰ هشتگ در اينستاگرام ۷ هشتگ توسط برندها استفاده ميشوند. به صورتي ميشه پرسيد آيا اصلا ميشه رسانه هاي اجتماعي را بدون هشتگ تصور كرد؟ كمي دشوار است. هشتگ‌ها نه تنها به رسانه هاي اجتماعي براي دسته بندي محصولات و برند ها كمك مي كنند بلكه جزو يكي از بهترين نيروهاي محرك براي فعاليت هاي بازاريابي هستند.

حالا چرا؟ زيرا هشتگ ها از چند جهت مهم و ضروري هستند, به طور مثال آنها موجب سريع تر پيدا شدن محتواي دنبال شده و بهينه سازي محتوا ميشوند. و حتي ميتونند اين محتوا ها را ارتقا هم بدهند.

بررسي‌ها و تحقيقات نشان مي‌دهند كه پست هاي اينستاگرام با هشتگ، ۱۲.۶ درصد بيشتر از بقيه‌ پست‌ها با كاربران در ارتباط هستند. پس از هشتگ‌ها براي افزايش تعاملات برند خود استفاده كنيد.


۲) ۸۰ درصد از فالوورهاي اينستاگرام حداقل يك كسب و كار را دنبال مي‌كنند

پروفايل تجاري اينستاگرام به برندها اين اجازه را مي‌دهد كه اطلاعات تماس اضافي را نسبت به آنچه كه ممكن است در يك پروفايل اينستاگرام شخصي ممكن باشد، اضافه كنند. اين اطلاعات شامل يك شماره ‌تلفن و آدرس تجاري است. براي اين‌كه يك پروفايل شخصي را به يك پروفايل تجاري تبديل كنيد، بايد آن را به يك صفحه فيسبوك متصل كنيد.

تجزيه و تحليل اينستاگرام از طريق پروفايل تجاري مي تواند اطلاعات مفيدي درباره‌ي پست‌ها، تعاملات، اطلاعات در مورد نحوه عملكرد تبليغ و جمعيت شناسي فالوورها در اختيارتان قرار دهد.

به ياد داشته باشيد حداقل ۳۰ درصد از كاربران اينستاگرام محصولي را كه براي اولين بار آن را در صفحه اينستاگرام ديده‌اند را خريداري كرده‌اند.

و نكات ديگري هم هست كه در ادامه به آنها اشاره ميكنيم و آنها عبارت اند از:


۳) افزايش استفاده برند‌ها از اينستاگرام۴) ۵۹ % از جوانان ۱۸ – ۱۹ سال از اينستاگرام استفاده مي‌كنند

۵) درآمد تبليغات در سال ۲۰۱۷

۶) ۵۰ % متن‌ها در اينستاگرام شامل ايموجي‌ها هستند


۷) محتواي توليد شده توسط كاربر در اينستاگرام ۴.۵ % نرخ تبديل بالاتري دارد

۸)عكس هايي كه داراي چهره هستند، محبوب ترند

۹) ۲۵ درصد از تبليغات اينستاگرام ويديو‌ها هستند

۱۱) پست هايي داراي موقعيت مكاني

۱۲) در اواخر هفته پست‌هاي اينستاگرام، تعاملات بيشتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۸:۰۳ توسط:allen weisinger موضوع:

اشتباه هايي كه مي توانيم در بازاريابي سوشيال مديا مرتكب شويم !

يك كسب و كار همانند يك انسان براي موفقيت و رسيدن به اهداف اش بايد استراتژي هاي مخصوص به خود را داشته باشد. شبكه هاي اجتماعي بازوي خوبي براي معرفي يك كسب وكار يا محصول هستند به شرط آنكه دچار اشتباهات مهلك و غيرقابل جبران نشويم. درادامه قصد داريم به ۵ اشتباه رايج درباره شبكه هاي اجتماعي و بازاريابي آنها براي شما بازگو كنم تا با اين موارد بيشتر آشنا شويد و احتياط هاي لازم را دراين زمينه به كاربگيريد.

اولين اشتباه، نداشتن برنامه‌ريزي براي فعاليت در شبكه هاي اجتماعي :

قبل از شروع به فعاليت در شبكه هاي اجتماعي نيازمند يك برنامه دقيق، جامع و استراتژي درست هستيد. سپس نياز به توليد محتوا و فعاليت مستمر ودائمي هستيد. برروي رقبايتان تحقيق و پژوهش كنيد، اهداف را پيدا و تمام منابع توليد محتواي خود را استخراج كنيد. در آخر لازم است كه يك برنامه مشخص فراهم آوريد كه طبق آن فعاليت مستمر داشته‌باشيد.

دومين اشتباه، نبود يك نويسنده براي توليد محتواي مستمر و دائمي :

لازم نيست يك نويسنده حرفه اي يا يك كپي رايتر تمام عيار را براي توليدمحتواي شبكه هاي اجتماعي خود استخدام كنيد. بلكه وجود يك نفر دست به قلم و البته خوش ذوق براي نوشتن پست هاي شما نيز كفايت مي كند. شروع كارخود را آسان بگيريد.

سومين اشتباه، فعاليت در همه شبكه هاي اجتماعي :

بزرگترين اشتباه كسب وكار و برندها، فعاليت در همه شبكه هاي اجتماعي به اميد جذب كاربر بيشتر و البته نشان دادن پرقدرت بودن برندخودشان هستند غافل از اينكه اشتباه بزرگيست ! قبل از فعاليت درشبكه هاي اجتماعي ، بازار هدف خود را مشخص كنيد و سپس شروع به فعاليت كنيد.

چهارمين اشتباه، مديريت شبكه هاي اجتماعي بر دوش يك نفر است :

بزرگترين اشتباه يك كسب وكار اينست كه مديريت ، بارگذاري محتوا و توليد محتواي شبكه هاي اجتماعي را برعهده يك نفر مي گذارد. غافل از اينكه تك تك كاركنان و كارمندان شما مي توانند منابعي از توليد محتوا باشند. كافيست هركدام آنها روزي يك ساعت براي پيشرفت صفحات شبكه هاي اجتماعي شما وقت بگذارند، آنوقت تاثير شگرف آن را مي بينيد.

آخرين اشتباه، دربرابر كاربران شنونده خوبي نبودن :

همان طور كه مي دانيد براي حفظ يك رابطه درست دوستي، لازم است تا شنونده خوبي دربرابر حرف هاي دوستانتان باشيد و اگر مشكلي ميان شماو دوستتان است، آنها را به سرعت حل و فصل كنيد. درفضاي مجازي و البته شبكه هاي اجتماعي نيز وضع همين است. شما بايد شنونده خوبي دربرابر نظرات، پيشنهادات و انتقادات دنبال كنندگان خود باشيد تا بتوانيد از طريق آنها به اصلاح هرچه بيشتر خود كمك كنيد.

اين را فراموش نكنيد كه اشتباه در هرمرحله از كسب وكار و توسعه آن اتفاق مي افتد، اما مهم آن است كه از اشتباهات پيش آمده درس گرفته و آن را در اسرع وقت اصلاح كنيد.

منبع:اينج

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۰۵:۴۳ توسط:allen weisinger موضوع: